Oon ihmetellyt kun täällä vuodatuksessa ei oo pariin päivään kuvat näkynyt. Sillälailla ne saattaa saa näkyviin, kun käy välillä jollain muulla kuin vuodatuksen sivuilla ja palaa sitten takaisin tänne backina (back-nappula tuolla näytön ylävasemmalla), ainakin mun koneella välillä toimii niin. Syynä siihen on kai sähkökatko vuodatuksen palvelinsalissa lauantaina. Eivät ole vissiin vieläkään saaneet tuota kuvapuolta kuntoon, eli ongelmat jatkuvat. Näkyy olevan kellonaikakin päin honkia. Toivotaan kuitenkin että tulee pian kuntoon. En nyt edes yritä mitään kuvabloggausta, vaan totean vaan tämän.  Nettimartan pihapiiri olikin jo siirtynyt bloggerin puolelle, samoin Myrsky ja Tuisku. Itse en ole ainakaan tässä vaiheessa vielä muuttamassa, mutta jos ongelmat jatkuvat vielä pitkään, niin harkitsen asiaa. Nyt voikin hyvällä omatunnolla pitää pienen tauon.

Syy miksi aikoinaan tulin vuodatuksen puolelle, oli se, että minun käsityskyvylläni tämä on suomalainen sivusto, kun taas bloggeri liittyy jollain tavalla googleen. Se taas, että googlesta ja google mailista (Gmail) mulla on se käsitys, että skannaavat siellä asiakkaiden maileja ja kyttäävät muutenkin kaikkea "mielenkiintoista" ja käyttävät surutta hyväkseen, saa ainakin mut hieman takajaloilleen. Tosin en kyllä tiedä, millainen vuodatus todellisuudessa on. Sehän kuuluu kai iltalehti-konserniin. Lieneekö sekään enää suomalaisten hallussa? Jos joku tietää näistä paremmin, niin mua saa valaista asiasta ;)