IhaNaiset Peppi ja Rilla Kaikki elämäni koirat blogista olivat vastanneet meidän, siis sekä Myrskyn että minun tekemiin kysymyksiin. Huikeeta, siis 22 kysymykseen vastaukset. Tyttöset olivat vielä lyöneet viisaat päänsä yhteen ja keksineet uudet 11 kysymystä. Mä vielä vastaan tässä noihin kyssäreihin.

1. Viihdytkö paremmin auringossa vai varjossa?
-
auringossa tirsottamassa. Tirsamaa on paras paikka, tirsamaassa vietän vaikka, koko päivän kesäisen! (puuhamaan nuotilla)
 
2. Kuinka monta kertaa päivässä saat ruokaa?
- normaalisti kaksi kertaa: aamulla ja illalla. Mutta hiljattain kun olin kipeä, en saanut yhteen päivään ollenkaan ruokaa, vaikka minun oli nälkä. Kylmästi vaan kotiväki hotki ruokaansa ja itse jouduin kuola valuen tuijottamaan heitä saamatta murenan murenta rinnan alle. Vähänks oli törkeää. No seuraavana päivänä sainkin sit jo neljä kertaa, mut niin kitu-annoksia, ettei niistä paljon nälkä lähtenyt. Valitan Timpuktun presitentille tästä epäkohdasta. Onneksi nykyään saan jo edes ne kaksi kunnonkokoista satsia, tosin ei kolmaskaan kerta pahitteksi olisi ;)
 
3. Pidätkö marjoista/hedelmistä/vihanneksista?
- marjoista, mitä ne on? ai joo, niitä pieniä siellä pihan puskassa tai punasia metsässä. Joo, kyl mä muistaakseni tykkäsin. Suoraan puskasta oli kiva syödä. Tykkään aika monestakin hedelmästä, mutta vain pieninä annoksina. Jos saan liikaa, saattaapi jäädä syömäti tai kyllästyn siihen tykkänään. Bansku on herkkuu! Vihanneksista maistuu toisinaan mm. paprika, tomaatti ja kurkku. Tosin kurkkua tulee joskus yliannos ja sit jää syömäti.
 
4. Ulvotko koskaan, ja jos, niin mitä?
- Siis ulvonko? Mikä kysymys toi nyt oli? En ...... - luulisin?
 
5. Miten käyttäydyt vieraita ihmisiä/eläimiä kohtaan?
- En enää pyri lipsuttamaan joka vastaantulijan naamaa, olen siis aikuistunut. Toisia eläimiä kohtaan - riippuu tilanteesta. Saattaisin mennä joitakin koiria moikkaamaan, jos se mulle suotaisiin. Aina ei onnaa, ei edes joka kerta. Pyrin ajamaan kissat pois tontiltamme, minua jopa kannustetaan siihen.
 
6. Lempi-ihmisesi?
- Arvaa kuka? No äippä ja iskä ja velipojat tietenkin!
 
7. Mitä temppuja osaat?
- mää mitää osaa... ;)
 
8. Onko sulla koirakavereita?
- Ei ihan hirveesti, oikeastaan sellaista jonka kanssa osaisin leikkiä ei oo ainuttakaan. Mut Lyyli on paras kamu, kun sitä mä näen kaikkista useimmiten. Sit on Rimmi, mut mä vähän pelkään sen Papu-veljee ku se on nii iso. Ja sit sil oli viel se Kukka-pikkusisko, muistatteks? Mä en oikeen tiedä miten siihen pitäis suhtautuu. Ja me nähdääki Rimmi kaa nii harvoin, liian harvoin. Ja sitten ootte tietenkin te, rakkaat blogikamut <3
 
9. Kärsitkö eroahdistuksesta yksin ollessasi?
- Ihan pikkuplikkana kyllä kärsein, mutta en nyt enää. Pruukaan mennä nukkumaan, jos kaikki ovat poissa kotoota. Toki mieluummin olen vähintään kaksin kuin yksin kotona.

10. Miten aiot viettää kesälomaa?
- Ei oo isompia lomasuunnitelmia. Mahdollisimman paljon reissussa isolla autolla, toivon. Riippuu porukoista, mä kun en oo vielä oppinut tuota autolla ajamisen jaloa taitoa. Kotona luultavasti pötkötän rappusilla aurinkokylpyjä ottamassa, tai vaihtoehtoisesti puutarhanhoitohommissa pihalla. Kärpästen ja muiden öttiäisten pyydystely on kans mun mielipuuhaani.
 
11. Mitä haluaisit sanoa omistajallesi?
- Mun sanomiset taitaapi olla sitä luokkaa, et' sanon ne sitten ihan kahrenkesken. Ettei tuu sanomista!
- No, ei vaineskaa. Lakastan mää teitä, kotiväki. Lakastan, lakastan, ihan valmana <3

T: Elli Elviira Eloveena